søndag 3. februar 2013

Bonheur

Til tross for at jeg står foran en uke med umenneskelig mange prøver, har jeg lyst til å dele litt positivitet. 

Dette gjør meg glad for tiden:
12 grader og sol, å slutte klokka 10 på onsdager, tusenfryd på gresset, film- og pizzakveld med seksjonen, dager uten lekser, ekstra fritimer, god mat i kantina, å lage kanelsnurrer, å spille piano, å bli ferdig med lekser, at jeg uten problemer kan se fransk film på kino, å gå i svømmehallen, sortedfood på youtube, skype med Hanne, at det er 19 dager igjen til vinterferie, at jeg får besøk om 27 dager, at jeg er halvveis i seconde, nøtter, Kindlen min, Doctor Who, og selvsagt at jeg bor i Frankrike!

Den siste uka har vært ganske rolig og innehold mange kjekke opplevelser! Helga tilbringer jeg hos Taran fordi vertsfamilien min skulle bort. I går var vi hele dagen i Bayeux, hvor vi først var på korøvelse med skoleteateret, så dro til Kaja for å spise kake og til slutt var på kino med Åslaug og Ingvild og så "Pas très normales activités". Vi har altså gjort alt for mye gøy til at jeg har husket å ta med meg kamera og ta bilder. Så da får dere Photo Booth-bilder av meg og Mathilde. Volià!
post signature

2 kommentarer: